Habibe1 Hamileliğim 10 haftalık oldu ama göbeğim 5 6 aylık gibi şişti nasıl böyle olabilir ki. Birincisinde böyle olmamıştı
Meryem15Denizzz Habibe1 Gazdan oluyor benimde başından beri hep vardı şuan 14 haftalığız halen var yavaş yavaş azalıyor sanki karnın 4-5 aylık gibi oluyor
Razis1 Habibe1 benmde ikinci bnde oyle ama bnm zaten sezeryanda dolayı göbeğim wardi ondan kaynaklı diyom