Tugbakarciga 17 hafta olduk ama hala demir hapından korkuyorum.içmek zorundaymışım. Gece yatmadan 2 tane prilam alıyorum. Aynı zamanda gyno ferro sanol da içsem olur mu. Doktor kontrolume daha var soramadım
Balgebe Tugbakarciga neden korkuyorsun canım zaten doktor vermedi mi ikisinide? ben Demir ve magnezyum hapı kullanıyorum ikisi de 1 saat arayla aç karnına içiyorum 😐
Yasemin1998 Bende 29 haftalık hamileyim fakat demir hapi kullanamıyorum nedense ..Kullanmadiğim içinde korkuyorum ..😣Bu zamana kadar kullandiysam hamileliğimin başlarinda sadece 1 hafta multivitamin kullandim ..Mide bulantilarimi arttirdiği için bırakmıştım ..
Balgebe Tugbakarciga bulantının onlarla ilgisi yok ben 20. Haftadayım hala geçmedi bulantılar ilaç kullanmadan önce ki gibi devam ediyor 😐😐