Seher63 Manisa’da doğum yapacağım için şehir hastanesinde kadın doğum doktoru olarak önerebileceğiniz biri var mı buraya yabancıyım bilmiyorum soracak kimsem de yok.
Seher63 Beyazmelekler_ ilk doğumum sezeryandı açılma olmuyordu ve kızım strese girince o kadar sancıdan kakasını yapınca acil sezaryen oldum heralde bu da sezeryan olur
Seher63 Puh_1816 teşekkür ederim ona gidiyorum ama 2 kontrolüm geçti virüs korkusundan gitmiyorum hastaneye sizin bilginiz var mı hastanede durum nasıl kontrol için gitsem mi bilmiyorum tedbirler nasıl