Sudenazz Aselinannesiyim benimde büyük ihtimal öyle olacak sezeryanda erken alıyorlarmış Sağ Salim gelsinlerde bir kaç gün erken yada geç hiç farketmez 🙂 kız mı erkek mi ? 🙂
deletedmom99 [bilinmeyen] yok canmm yarn 12 haftalk olucaz hala kararszm gitsemmi gitmesemmi 12+4 beklesemmi diye sen kacnci haftada ogrendin😀
deletedmom99 [bilinmeyen] kesin yicem canmm diger bebektede bağdas kurmstu cikolata yiyince ogrenmstm ama onu kaybettm insallah bunda ogrenirimde kucgma alrm saglckla🐣