Kızlar arpacık dediğiniz şey göz kapağında olan yumru değilmi? Aynı şeyden bahsediyosak eğer bende her sene çıkar ve doktor senin gözün yatkınlıgı var galiba demişti. Doktorun bana tek önerdiği şey çay bardağına sıcak suyu doldurun çay kaşığını hafif hafif yumruya değdirin dayanabldğnz yere kadar dayanın. Bunu baya tekrarlayn özellikle gece yatarken yapın sabah kalkınca gözünüzün içi iltihap olacak dalinle yıkayın gözünüzü ve geçene kadar tekrarlayın. Artık ustalaştım ben kızlar her sene çıktıgı için. Çıkmaya basladgnı hissettiğimde hemen yapıyorum korkutuyorm bi nevi hemen sönüyo😂😂🙈