Tekrar herkese merhaba 👋
Doğum yaklaştıkça heyecan , sorular artmaya başladı 🙈
Doktorum B Streptekok bakterisinin olduğunu doğumdan önce antibiyotik vereceklerini ve sonrasında doğumun gerçekleşeceğini söyledi. Eğer antibiyotik verilmezse bebeğe enfeksiyon bulaşabilirmiş. Ki kendimde internette araştırdım , ciddi riskleri olduğunu okudum 😖
İçim rahat değil , yarın sabah hastaneye gideceğim ama sizlerede bi sormak istedim. Belki başından geçen / tecrübesi olan vardır .
teşekkürler 🙏