ZeyAnnesi bende 1 senedir hiç sıkıntı olmadı. 6 aylık hamileyim, bu zamana kadar da yolunda gidiyordu. Aralık ayından beri düşüş var. Telaşlandım. 75 ten 100e çıkardı, bu gün gittim, 100den 125 e çıkardı dozu. İnşaAllah bir şey olmaz bebeğe. Niye düşüyor anlamadım.