Sıkıntılarım ne güzel her konuşmada dile gelmiş ☹️ 35+1 im karnım sürekli kaşınıyor , yırtılmalarım da oldu , doktor 6-8 Şubat gibi dedi doğuma , gece uykusu yok ağırlaştım iyice ne sağımda ne solumda uzun süre yatamıyorum , erkekler ne güzel fos fos uyuyor ,herşey biz kadınlar da 🥺🥺