Kizlar belki beni hatirlayan vardir. 23 aralikta aşılama oldum. 12.gun test yaptim positifti. 3 gun sonra tekrar test yaptim bu seferde negatifti.. Kafam cok karıştı 😔 doktoruma sordum ignenin etkisi olabilirmi diye. Dedi ignenin etkisi coktan gecmis olmasi lazim ama ısrarla henuz test icin erken dedi. Plana gore hareket edelim adet gununu bekle yani 11i cumartesi tekrar test yap. Pazarteside kan ver dedi.. Yapmasina yapayimda aklim halen almiyor niye boyle oldu. Sevinsemmi uzulsemmi bilemedim kac gundur basim agriyor düşünmekten 😪 dedi idrar testi negatif olup kanda hamile cikan cok hastamiz oldu. Allahim dua ediyorum insallah benimde oyledir diye 🙏🙏 başına boyle bisey gelen oldumu lutfen cok ihtiyacim var örneklere 🙇♀️