bskizmir ben 9 saat sancı çektim normal doğum için doğuma girmeden lavman yapıldı hiç hissetmedim sadece ilacı verince direk bi dışkılama ihtiyacı duyuyorsun o kadar ama normal doğum olmadı sezaryene döndü Gazımı çıkaramadığım için lavman yapıldı tekrar Bağsur memesi vardı ve hemşirenin eli çok ağırdı aşırı derece bi acı hissetmiştim