Benimde fazla arkadaşlar şeker ,paketli yiyecekler ve unlu gıdalar ekmek dahi yemiyorum tamamen kesti doktor iki hafta sonra tekrar gitcem gebelik şekerinden kaynaklanıyor olabilir ama yemediniz mi sıkıntı olmuyor ben bi ay dikkat ettim normalde bu ay tekrar tatlıya atandığım için yüksekdi 2 ay daha yemiycem bakalım ne olur