39 haftama girdim ve 3 gundur karnim kayniyor gibi gumbur gumbur.karın agirisi cekiyorum karnim semsert.normalmi son haftada bu 😞 sanki hic doguramayacakmisim gibi geliyor 41 42 haftayi bulacak korkusu oluyor.herkes surekli hala dogurmadinmi diye bunaltiyor