Hilaliko ayy bendedr vardi ne cektirdi ilk zamanlae kramp sanmistim surekli esime masaj yaptırıyodum biraz ayakta kalsam sirtim kopuyodu doktoruma anlattim efermak diye suda eriyen bi ilac verdi icecek gibi oluyo tadida güzel😊 onu iciyorum sirt agrim falan kalmadi magnezyum eksikliğimis canim o yüzden agri olmasi normalmis