Belki bilen olur burdan beni ilk gebeligimde 35 haftalıkken plesanta dekolmanı nedeniyle bebegimi kaybetmiştim ve bunun tekrarlama riski vrdi ikinci gebeligimde.. Allahıma binlerce şükür bebegimi cuma günü sag salim kucağıma aldım.. 37 haftalikken alındı sezeryanla riskli olduğu için fazla uzatmak istemiyorum asla umudunuzu yitirmeyin riskli gebelik geçiren annelere sesleniyorum hep pozitif olun dua edin alan da veren de Allahım inşallah isteyen herkese hamilelik hamile olanlara da bebeğini sağ salim kucağına almayı nasip etsin.. daldan dala atladım ama doktor arayan riskli gebelik geçirenler adanada ebru tarım var harika bir doktor mesleğini severek yapıyor insanı rahatlatıyor inanilmz bilgili ilgili ve çok iyi bir insan kesinlikle tavsiye ediyorum 🤗