ezgidogan Merhaba kızlar 23+5. günlük hamileyim 🤰🏻Oğlum olucak ama isim konusunda kararsızım eşim Yamaç olsun diyor ben Kuzey sizce hangisi güzel🌸
Gizemciim ezgidogan Kuzey çok var son zamanlarda. son 10 yılda doğan erkek çocukları ya Emir ya Kuzey 🤦♀️ Yamaç daha popüler ve marjinal bi isim bence de 👍🤗
ezgidogan Aselim19 ilk yamaç diyen sizsiniz 😍 nasıl bir isim sizce ben hep kötü eleştiri aldım yamaç için 😔
Aselim19 ezgidogan bence çok hoş bi isim oğlum olsa düşünürdüm ama kızım olacak❤️ Bencee koyabilirsiniz 🙈
ezgidogan Gizemciim teşekkür ederim bu bilgiyi benimle paylaştığınız için 🙏😊 yamaç ismine ısınmamı sağladı
ezgidogan Gulbgn güzel bir isim Rüzgar da ama bana ismi sert karakterli olur korkusu yapmıştı 😊 isimle karakterin bağlantısı oluyor diyorlar 🤷🏻♀️