Kizim_ve_Annesi Hasretimm bir posta yazmişsinki beyaz sumuksu akinti bendede oyle olmusdu adetim 1 gun gecikdi test yaptim ve hamileeyim sonra beyaz akinti kahferengiye dondu galiba yerlesme kanamasiymis belki hamilesindir test yapdinmi?
Hasretimm Kizim_ve_Annesi evet canim oyle ama hala adet olmadim yaa dogal yolldan tutarmi diye bilmiyom iki cocugum da asilama ile oldu 1 senedir korunmuyom ama hic boyle olmamistim mutlaka test yapicam ama eger negatif ise napcam bilmiyom kilo aldim sistim
Kuzucuklarim Hasretimm ilk kizim normal yolla oldu ikinci kizim uzun bir aradan sonra asilama ile oldu.Tam 15 ay sonra kendiliginden tekrar hamile kaldim.Hadi hayirlisi .Ben hic ihtimal vermiyordum.
Hasretimm Kuzucuklarim yaaa ne guzel canimmm cok sevindim 1 senedir ben korunmuyor olmadim hic gecikme falan gecen ay asilama yaptim tutmayinca bi daha yapmadim bu ayda biyle gecikti valla kilo aldim belirtim yok hamilelikle ilgili ama ne bilim gecikti baya