Hmm. Şöyle söyliyim ben de tiryakiydim. Şuanki gebeliğimden önce bi kimyasal geçirdim haberim yoktu tabii tiksinip ağzıma sürmedim o günden beri zaten bi sonraki ay yine gebe kaldıgımı öğrendim. Cok yakın arkadaşım sigara içmeye devam etti. Bebeklerin kalbi delik oluyor biliyorsunuz zamanla kapanması gerekir. Ama şu an bebeğinin kalbindeki delik normalden yavaş kapanıyor ve 1 yıl içinde kapanmazsa anjiyo yapmak zorunda kalacaklar. Yavrunuza sizin yüzünüzden böyle biişey yapılmasına dayanabilecek misiniz gerçekten? Kaldı ki allah göstermesin acil doguma alınma durumunuz oldu ve genel anestezi yaptılar, sizin tercihiniz olmayabilir cünkü her zaman, sigara kullanan kişiler için cok riskli bi durum. 3 5 dk keyif almak için kendinize ve bebeğinize bu eziyeti çektirmeseniz keşke.