sdnrkya Bundan 15 gün önce kimyasal gebelik yaşadım bitmişti leke falan bugün yine geldi bi hafta önce değer sıfırlanmamıştı ama simdi şiddetli kasik agrim var akintiyla karışık kahverengi geliyo neden olabilir yardımcı olur musunuz
Zeyk sdnrkya canım nasıl yardımcı olalım şiddetli ağrım var akıntım var diyorsun. Önemli olabilir bence doktora git görün. Birşey yok normal desek birşey olsa ne yapacaksın?
JEJjzkdkd67272 sdnrkya canm bılgım yok ama sen bir doktora gitsene sonucta her kanama onemlıdır yarın mutlaka görün Allah korusun kımyasal degılde dış gebelık te olabılır değerin sıfırlanmamıs cubku o nedenle için rahat etsın doktora git sabah
sdnrkya JEJjzkdkd67272 ben hiç bise anlamadım ki ultrasonda baktılar hiç bise yoktu kafam çok karıştı kimse yaşamamış 😔
sdnrkya Zeyk yaşayan var mi diye soruyoruz kimse doktor değil bunu biliyorum dediğinize göre bise yapmıyorum fikir alıyoruz yani teşekkür ederim
JEJjzkdkd67272 sdnrkya canım sen doktora git sabah bak önemse kanamayı sakın aksatma kafan rahatlasın yarın bütün ıslerını bırak git hemen
sdnrkya JEJjzkdkd67272 çok teşekkür ederim galiba en iyisi bugün gitmek kanama yok ama kahverengi bile korkutuyo