Gizemkara21 Kızlar benim raporda iki ayrı ölçümün toplamı 49 mm dir diyor iyi bir şey mi kötü bir şey mi. Araştırdım fakat pek anlayamadım 25 mm altı kötüymüş. En üst sınırda 40mm mi olması gerekiyormuş benim ki 49 bu nedir
duygusm Gizemkara21 Bana da doktor 2.5 cm altına düşerse eve git yat diyoruz dedi ama bir üst sınırdan bahsetmedi. Hatırladığım kadarıyla detaylı ultrason yaptırırken doktor benim uzunluğumu 6 cmlerde ölçtü ve herhangi bir sıkıntıdan bahsetmedi. Kendi doktorum da bir sıkıntı görmedi.
Beybitooo Gizemkara21 ben kadar uzun o kadar iyi benimde 15.haftada 29 du 21 haftalığız 43 cm olmuş sevinçten delirdim😂
Gizemkara21 Kaynana postu olsa bakardınız ama sağlık postu diye dermişim 😀 en sinir olduğum şeydir bu isyan sırf üste çıksın diye bu çabam
Nrs1234 Gizemkara21 benimde bilgim yok canım keşke bilgim olsaydı yardımcı olabilsem siz bana çok yardımcı olmuştunuz 2 li tarama testinde nereye gidebileceğim hakkında umarım sana da yardımcı olacak birileri çıkar 😌
Beybitooo Duamucizem yok dikişli değilim çünkü en fazla 29 a düştü progestan uzatıyor vajinadan kullanılınca yani benimkini uzattı 🙄
Beybitooo Duamucizem hayır tam tersi bir gün bile yatmadım çok hareketliyim evimizi bile taşıdık ben iyice düştüğünü düşünüyordum ama gittiğimde 43mm çıktı