5 aylık hamileyim arkadaşlar. kendimi çok mutsuz ve halsiz hissediyorum.herseye ağlıyorum sürekli bir endişe içindeyim. ikinci hamileliğim olmasına rağmen çok tedirginim. ilk hamileliğimde hiç böyle bir sorunum olmamıştı.. bu durumda olan benden başka kimse varmı? siz nasıl atlatıyor sunuz bu sorunları..