Merhaba arkadaşlar gebeliğimin başından beri sadece 1 hafta mide bulantısı oldu o da kalp atışı başladıktan sonra ve 1 hafta sürüp geçti. 16. Haftamdayım ne yiyorsam afedersiniz sürekli ağzıma geliyor yediklerim çok çok da az yesem sürekli bu şekilde ve dayanamayıp kusmaya kadar gidiyor. Annemin düşüncesi göbeğim artık mideme baskı yaptığı için diyor ama sizin düşünceniz nedir? Daha önce yaşayan varmı? Çözüm yolu lütfen 🙏