Deletedmom05 Kızlar 22 haftalık hamileyim. Bugün camasirimda afedersiniz pıhtı şeklinde akinti gelmiş. Anlayamadım böyle birseyi ilk kez gördüm. Düşük riski ve kanama birşey yok. Bu neydi anlayamdm. Varmı bilgisi plan?
mom44 Deletedmom05 canım benm hep parça gibi var akıntım ama idrar falan kültür hrpsi trmiz doktoruma her sefernde diyorum tahlil bakıyo ama sendr söylr benm hrp vardı 😊
bebisiminannesi Deletedmom05 canim mantarla alakalo değil bence ve normal o sekilde akıntı gelmesi rahat ol yok eger kaşınti yanma hissi de varsa olabilir ama yoksa normal
DidemYldrm Deletedmom05 ben hep öyle var ama mantar değil o canım gebelikte bebek mikrop kapmasın diye öyle bir sıvı üretiyor vücudumuz
Deletedmom05 bebisiminannesi Yok kaşıntı vS yanma yok. Halk dilinde cara deniliomus o akintiya. Tip dilinde ne bilinmiyor. Onuda doktora sorayim 😍😍❤