YamacDemirinAnnesi Bugün markete gittim, dönüşte sağ kasığımda kasılma oldu ama böyle şiddetli yürüyemedim, durdum dinlendim devam etmeye çalıştım ama baya zorlandım eve kendimi zor attım. Başına gelen var mı? Normal mi? 😒
OlgaArslan YamacDemirinAnnesi benim de sağ kasığımda ağrı var erken doğum diyo doktor sürekli yatmamı ve haftada bir kontrole gelmem gerektiğini söyledi. Bence doktoruna git bi kontrol etsin ne olur ne olmaz
essrakenan YamacDemirinAnnesi benimde bigun yuruyusteyken olmustu dinlendim kendimi eve zor attim dediginiz gibi dinlendim kendimiz sicak tuttum gecmisti belki yoeulmus usumus fakan olablrsiniz.yimede doktorunuza sorun isterseniz ama kanama olmadigi muddetce sknti yok diyolar bilemiyorum
Mavianne Benim bundan 4gün önce bi sıkıntım oldu koşmak zorunda kaldım ani bi hareket yaptım galiba ve şuanda sağ bacağımın Üzerine basamıyorum çok ağrım oluyor ağlıyorum. Bugün doktora gittim siyatik dedi. Yatmam gerektiğini söyledi. 😒 bu arada ben 8+4teyim. İlaç krem vermedi bence sende bi git doktora ben çok sonra gittim. Ne olur ne olmaz.
YamacDemirinAnnesi Mavianne benim bugün ilk defa oldu kendimi öyle çokta yormamıştım aslında neden oldu anlam veremedim kötü bişey mi acaba 🤔
YamacDemirinAnnesi OlgaArslan Çarşamba günü doktordaydım öyle bir şeyim olmadığı için sormadım ama erken doğum riski olsaydı söylemez miydi bana ?
Mavianne Sinirlerin sıkışması bacaktaki Buda ağrı yapıyor ya illa sende bu vardır demiyorum elbette ama ağrın olursa aksatma git canım
YamacDemirinAnnesi essrakenan yok öyle kanamam falan bugün sadece kasılmam oldu işte onun dışında çok şükür bişeyim yok 🙏🏻
OlgaArslan YamacDemirinAnnesi benim hamileliğimde hiç bi sıkıntı yoktu herşey gayet iyidi ama çalışıyodum yolculuk çok yapıyodum ve ayakta sürekli kalıyodum fakat hiç bişey yokken birden önce sol sonra sağ kasığıma ağrı girdi 24+5 haftalıkken yoğun bakıma kaldırıldım 15 gün hastanede kaldım progestan kullandım çok şükür 30 haftalık olduk ama bebek aşağıda ve açılmam olduğu için sürekli yatıyoruz. Yani benim de bişeyim yokken aniden böyle bişey oldu yinede dikkat et derim ağır kaldırma kendini fazla yorma canım
Angelaa YamacDemirinAnnesi Göbeğin büyümesi kişiden kişiye değişen bişey ben mesela zayıf degilim biraz balık etliyim biraz gobegimde var yani buyudugunu düşünmüyorum daha aynı yani zaten çok küçüğüz daha ama bı arkadasimin 7.haftasinda daha göbeği çıkmıştı yani buna şahit olduğum için bu yorumu yapıyorum .
YamacDemirinAnnesi OlgaArslan benimle paylaştığın için teşekkür ederim çok dikkat edicem canım sağol dediklerini yapıcam 😇😙