Remzyekaya Nehirkaya25 tesekür ederim hepinize içimi rahatlatıyorsunuz gerçekten Umarım dediğiniz gibi olur da temiz çıkar birdaha yemeyeceğim birşey ya
Remzyekaya Nehirkaya25 evet doktorum da dedi hani suyun çogalması çogul gebelikler kan uyuşmazlıgı falan yazıyordu korktum bende ister istemez
Fatmaaldmr Remzyekaya tatlı hamur işi yağlı türü şeylerden uzak dur canım muhtemelen şekerin yüksek bende 36 haftalık hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyor ve suyumuz fazla bende şeker olduğu için insülin verdi onu kullanıyorum
Remzyekaya Fatmaaldmr evet canım dediğim gibi bu ay hiç dikkat etmedim neden dikkat etmediysem kendime kızıyorum seninde iyi olur inşallah Allahım hayırlsıı versin
Remzyekaya Nehirkaya25 çok tesekür ederim tabi ederm haber inşallah bişey yoktur Allahım razı olsun 🙏🏻☺️🌸