Kızlar suanda kontrol icn devlete gidiyorum ama herkes farklı konusuyor. Devlette sadece ebeler yaptırıyor doktor yok vs. diyorlar aynı anda bi kaç kişiyle aynı odada doğum yapıyomuşsun doğru mudur? Varsa Anadolu yakası için özel hastane tavsiye eder misiniz?