Merhaba arkadaşlar açıkçası arkadaşım bana sordu bende bilmediğim için başına gelen var mı varsa nasıl bir uygulama ve neler yapılıyor merak ettiğim için sormak istedim..arkadaşım Sincan’da bir devlet hastanesine gidiyor 3 lü tarama testi yaptırmış sonuçlar çok iyi çıkmış ancak doktor ultrason için kendisini Ankara şehir hastanesine yönlendirmiş orada büyük ultrason var oraya gitmen gerekiyor demiş..arkadaşımın kafası doğal olarak soru işaretleriyle dolmuş..başka bir doktor mu bakacak yoksa sadece ultrasona girip sonucu kendi doktoruma mı getircem tek seferde bitecek mi bu işlem diye bana sordu bende bilgim olmadığı için sizlere sormak istedim.bu şekilde yönlendirilen var mı acaba nasıl oluyor?