Merhaba hepinize. Bebek arabasi konusunda pek bilgim yok malesef e bebekte canyon v2 bebek arabasi var 899 tl sizce nasil. Kullanan oldumu pisman olur muyum ? Limit olarak 1000 tl yi gecmek istemiyorum bu arabaninda goruntusu hosuma gidiyor. Bilgisi olan yardimci olabilirmi ?