Kayraaa Merhaba kızlar bebeğimde 2 hafta gelişim ileriliği varmış. Bu durumu yaşayan, ya da bu şekilde normal doğum yapan var mı? Aydınlatırsanız beni çok sevinirim 🙏🏻