Dilasimo @Sibelilhami benimde 5 haftada lekelenme görüldü. Uyuşmazlık olduğu için hemen iğne yaptırmamızı istedi ve progeston kullanmaya başladım. Benimde bildiğim ikinci bebekteydi ama kanama,lekelenme durumu varsa vuruluyormuş. Farklı bir doktora gittim daha sonra oda yapılması doğru olmuş, önlem almak yararlı olur dedi.