Gozdenurr Bebeklerinizi kıyafetlerini yıkarken yumuşatıcı kullanmayı düşünüyormusunuz? Uni babynin yumuşatıcısını aldı ama kullan diyende var kullanma diyende. Siz ne düşünüyorsunuz?
Demir Asla düşünmüyorum.Zaten ben kendi kıyafetlerimizi yıkarkende yumuşatıcı kullanmayı bırakalı çok oldu.Hiç sağlıklı bulmuyorum.Hele ki bebekler için.
Deletedmom05 Ben bebeğime kullanmayı kesinlikle düşünmüyorum. Deterjanı aldım gerektiği kadar ondan döker öyle yıkarım minik cicilerini . Çok zararlı sende kullanma derim🙄