merveaynall Merhaba iyi akşamlar . 33+4 günlük hamileyim . Kayseri şehir Hastanesi'nde doğum yapan annneler nasildi odaları nasıldı doğumhane , doktorlar vs bilgi verebilir misiniz rica etsem.
Zeys merveaynall odaları güzel de diğer yerlerini bilmiyorum ama gebe okuluna gittim ordan serviste yatan hastalardan müsade isteyip sormuştuk nasıldı memnun kaldınız mı diye sezeryanlı ve normal doğum yapana denk geldik ikisi de çok memnun kaldım dedi:)
Gkch Ben cok memnun kaldim. Tek kisilikti odam. Ozel hastaneden bile guzeldi kocaman genis ferah. Banyo wc temizligi surekli yapılıyordu.
Gkch Dogumhane sanci odalarinin yaninda. Iki kisilik sanci odası. Dogumhanede de en fazla iki kisi oluyor yan yana. Ilgililerdi sorun yaşamadım