oozlem canım ben gebelık oncesınden baslamıstım folbıole aıle hekımı yazmıstı daha sonra gebelıgımı ogrenınce kadın dogumdakı doktorum bıraktırdı cok yuksek oranı onermıyorum dedi folidoce verdi onu kullandım özel bır ılac 33 tl gıbı bır ucretı var ama folık asıt oranı folbıole gore daha dusukmus o sebeple bunu kullanmamı ıstedı