JEJjzkdkd67272 gördüğüm bütün soğan suyu postlarının altına yazıyorum artık😅
bende çikolata kisti vardı, hamile kalamıyordum, doktorum 3 ay daha denedikten sonra rahim filmi sonrasında aşılama ya da tüp bebek diyordu.
Soğan suyunu ilk denediğim ay hamile kaldım. Tabi yumurtlama gününe de denk geldi. Fakat kürtajla sonuçlandı. Korunmayı bıraktığımız ilk ay yine soğan suyu yaptım. Çok şükür doğumuma 18 gün kaldı.
bence ibrahim saraçoğlunun kendi sitesine girin ve tam tarifi ordan alarak deneyin. Her yerde başka bir şey yazıyor çünkü☺️ Allah sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin inşallah