ozgesyr bu fikri sevdim. ben kesin alacağım hediye çünkü doktor kayınvalidemlerin tanıdığı olduğu için bizden ücret almıyor. Allah razı olsun. Çin şarabı getirmiştim son gittiğimde seviyormuş öyle şeyleri onu vereceğim bi de şık bi hediye alırım diye düşünüyorum. Aslında önceden Vakko'da hediye setleri oluyordu, öyle bişey güzel olabilir ama son baktığımda göremedim internet sitesinde.