Mihribansv Arkadaş ben bunu açtım bu uygulamayi ben Mihriban istambulda yaşıyorum 33=3haftslik hamileyim yaa siz 😊😊☺️
Tazeanne0134 Mihribansv hoş geldin tatlım bende İstanbul'da yaşıyorum normalde ama Adana'da doğum yapacam o yüzden Adana'dayım 38+6 haftalık hamileyim oğlum olacak nasipse
Filiz_Gulsah7 Iimran ozel denipol hastanesine hasan telat sataogluna gidiyorumm peki sen kime gidiyorsun canim 😊
Tazeanne0134 Mihribansv amin canım inşallah seninde fazla yok çabuk geliyor zaman ama son 20 dedi mi geçmiyor sanki 🥰🤭
Iimran Filiz_Gulsah7 bende murat karayele gidiyorum canım odak hastanesinde senin doktorun ismini çok duydum ne kadar muayene ücreti ve doğum paketleri
Sevilayaydn Ya ben dün doktora gittim 6/1 haftalık hamileyim bebeğin kalp atışlarını duyamadık bişey olurmu acaba
Sibelilhami Sevilayaydn daha küçük annesi o yüzden duymamış olabilirsiniz bende duymamamıştım kese vardı ama bir hafta sonra gittik duymuştuk inşallah sende duyarsın içini rahat tut bir problem olmaz 🙏🏻🙏🏻😊😀
Filiz_Gulsah7 Iimran dogumu daha konusmadik ama 100 lira muayne ucreti acil bir durumda muayne ucreti almadi benden
Iimran Filiz_Gulsah7 benim kendi doktorum doğum yaptığı için ona geçtik zaten haftaya doğumum var heycandan pek bişey düşünemiyo insan