Kizlar saat 18.00 gbi sabci girmeye basladi ama belime kramp gibi daha sonra saate baktim 28 dakika gecmisti bidaha sanci girdi ama giren sanci hem gazim var gibi hemde hafif adet olucakkenki bel agrisi gbi daha sonra 24 dakikaya simdi 20 dakikya dustu . 34+3deyim bebegm haftasna gore 1.5 hafta onde gidiyor dun nstde hafif sancim cikmisti ama ben hissetmemistim bilen yardimci olablrmi ve bugun asiri yurudum eve geldigimden beri bebek sanki kasiklarmda