Muge10 Bugün 7 haftalık hamileyim dün muayeneye gittim henüz kalp atışını duymadık. Geçen hafta perşembe kanamam geldi. Dün halen kese yakınında kanama alanım var. Hamileliği bu şekilde olan var mı ? Sizler kaçıncı hafta da duydunuz
Cansu-27 Muge10 canım bende de aynı sıkıntı vardı kese etrafında kanama bol bol dinlen ayağa kalkma doktor Progestan verir zaten onu düzenli kullan bebek büyüdükçe kanama alanı yok oluyo içini ferah tut♥️
Cigdemveminik Muge10 bn6. Haftada duydm kalbi bnmde ondan snra kabamam oldu lekelnme tarzında rahim ağzına yakın bi kanama alanı var dedi doktorum progestan frlan kullndm geçtiği
ysmn27 Ben 6 haftalikken duydum 8.haftan 11 haftaliga kadar kanamam devam etti düşük tehlikesi var dedi doktorum igneler verdi 3 gunde bir vurundum şimdi kanamam yok ama cok dikkat ediyorum evi bile temizleyemiyorum
Muge10 ysmn27 iğneyi bana 2 günde bir verdi. Progestan hapı da günde 2 kez kullanıyorum. Tüm gün WC harici kalkmıyorum ayaklarımın altına yastık koyup istirahat ediyorum. Kalp atışı içinde önümüzdeki hafta çağırdı
Muge10 Cansu-27 progestanın hem iğnesini hem hapını verdi. 2 günde bir iğneyi günde 2 kez de hapını kullanıyorum. 6+6 da kalp atışı duymamak normal mi peki
ysmn27 Muge10 progestan igneyi bitirdim gunde 1 defadi bide ayri igne verdi oda 3 günde birdi hapinida kullaniyorum progestanin cok iyi geldi burada cok gecmis olsun rabbim saglikli kucagina almayi nadip etsin