semra_366 İyi akşamlar kızlar. Regl döngüm 34 gün. Ben 31. Günde predictor gebelik testi yaptım ama hiç çizgi çıkmadı. Sizce umut var mı?
tugbats Umut var, neden diyeceksin adetime 2 gün kala test yaptığımda tek çizgiydi 2 gün sonra çift çizgi oldu geç döllenme olabilir Allah nasip etsin inşallah
semra_366 İlk gebeliğim de geç döllenme olmuştu.10 haftalıkken kalbi durdu kürtaj oldum. Hemen kötü düşünmek istemiyorum ama bu teste çok iyi felan dediler. Ondan bi hayal kırıklığı oldu ama İnşallah hayırlısı olsun