Gksuunsal 3-4 gün önce dayanılmayacak şekilde kasık ve bel ağrısı oldu. Magnezyum kullanmama rağmen geçmedi. Doktora gittim. İdrar yolu enfeksiyonu olabileceğini söyledi ve ilaç yazdı. 3 gün kullandım. Çok şükür oğluşumda bende iyiyiz ☺🙏 Sizin nasıl gidiyor?