Merhaba bu sebeple dogum yapan annelerimz nasil bebekleriniz acaba bende 22 haftaligim bendede ayni tani var baska hic bir belirti yok. Fetal dna yaptirmadm inaniuorum bebegim saglikli dogacak allaha emanet olsun hepsi. Durumunuzu paylaşirsaniz sevinirim