Pitircik1hatice valla benimde kış bebeği hatta bekleme sürecindeyim artık
şimdi kendime
2 tane gecelik sabahlık takımı
depend
terlik
çorap
çamaşır
havlu
diş fırçası, macunu, tarak, deodorant, makyaj malzemesi vs
ne olur ne olmaz diye hırka ya da şal ( hastane sıcak oluyo ama her ihtimale karşı)
yaptırdıysan lohusa tacı falan
şarj aleti
ne olur ne olmaz diye de tüm tahlil ve ultrasonları koydum
ıslak mendil
havlu peçete
bebek için
2 tane hastane çıkışı takım
havlu-müslin
bez
popo kremi
battaniye hem penye hem yün koydum
puset
penye yelek
ağız mendili
ıslak mendil
Şimdi normalde doğumhaneye bebek ve anne için kıyafetleri istiyolar burda doğumdan sonra giydirmek için. Ben o yüzden doğumhane için hem bebek hem kendime hurç yaptım küçük. Benim hurca gecelik takımı ve depend koydum, bebeğin hurca da bir hastane çıkışı takım, havlu, bez ve popo kremi koydum. Doğumhaneden istedikleri anda annemlerin vermesi kolay olsun diye
bir de hastaneden çıkarken bebek için puset😘😘