Tuba_ Evet iyi diyorlar ben de şuan da hatta dün şar da asiye hanıma gidiyorum,ilgisinden memnunum ama ağzından lafı sen sorunca alıyorsun yoksa o da fazla bir şey söylemiyor diğer doktorlar gibi fakat orası çok gereksiz bir şekilde maliyetli bir hastane yılbaşından sonra hele iyice zamlandı fiyatlar o yüzden oradan vazgeçtik bizde araştırma içindeyiz