NaimeYilmaz ElaMirza Anlamı guzel olan her isim guzeldır elbet. Siz seslenceksınız sızın cocugn olcak ben Tuna ismini koyucam inşallah
NaimeYilmaz [bilinmeyen] Ay yok biz 2. Kız olursa Tuana koyucakmısız babası uyumlu olsun ıstıor dıorm daha ilkını kucaga almadk ama dnlemıor 😊
ElaMirza [bilinmeyen] 1 tane de oğlum var adi mirza 😀 buda oğlan mis cinsiyet galiba ağır isimler seviyoruz