Kbrkrcm Kızlar 37. Haftamda sezeryanla doğum yaptım. 3. Gün 19 olmus sarılığı ve doktor yatıs verdi. Daha önce bunu yasayanlar varmı
Purple13 Kbrkrcm canım çoğu bebek oluyor bol bol emzir bozma moralini hiç. Bizde 3.günde yatmıştık 2 gün.
Bihem Geçmiş olsun, D vitamininiz mi düşük ? Bu sebepten dolayı sarılık tetiklenebiliyor maalesef d vitamini düzeyinizi düzeltirseniz bol bol emzirerek sarılığı geçirirsiniz inşaAllah. Sağlıkla büyüsün 🥰