Zeyneptoprak Merhabalar normalde istanbulda oturuyorum kontrol zamanım geldi algomed özgür beye gitmeye karar verdim fiyatı nedir acaba
Glshhh28 Zeyneptoprak ben oraya gitmiyorum ama bir arkadaşımdan 85 diye duymuştum. Yeni yıl zammı olmuş ise değişebilir tabii..
semadag Zeyneptoprak çok memnunum ben ilgisi yaklaşımı bilgilendirmesi çok iyi kesinlikle tavsiye ederim
Burcuuuu01 Zeyneptoprak ben eda hanima gidiyorum canım özgür bey çok kalabalık oluyor devlet hastanesinden farksız önce ona gidiyordum ikiside gerçekten çok iyi doktorlar♥️
Kivimm Zeyneptoprak bn normalde şehir hastanesinde fikriye ışıl hanıma gidiyodm ondan sıra alamayınca algomedde eda hanıma gittim fikriye hanım da iyiydi eda hanım da ikisinden de memnun kaldm
Burcuuuu01 Zeyneptoprak canım özgür bey randevulu sistemle çalışmıyor zaten kalabalık olduğu için baş edemiyorlar kaldırdılar randevuyu benim tavsiyem çok erken gidin derim çok iyi bir doktor sağ saglim kucağınıza alırsınız insaAllah♥️
Gamze8001 semadag bişe sorucaktım kaç haftalık hamilesin iz acaba orada renkli ultrason çekilmiyor bunu biliyorum fakat renkli in yerine siyah beyaz resim veriyolarmı renkli gibi acaba
semadag Gamze8001 24 olduk bugün ben her gittiğimde doktorum veriyor ultrason resmini marsada renkli ultrason varmış doktorum eğer istersen ordan alabilirsin demişti detaylı taramada