Deletedmom315 Kızlar bu bacaktaki koyu noktacıkların oluşma sebebini biliyormusunuz ? İz gibi duruyor, nasıl geçirebilirim.
Bayaz1995 Deletedmom315 bende de var genelde trombosit dusuklugunden kaynaklaniyor ama ben de normal cikti degerlerim bilmiyom nedeni ne inşAllah gecer 3yerde var
Bayaz1995 Deletedmom315 kandaki bir değer yani hücre,kanda pıhtılaşmanı belirliyor oda az olunca böyle lekeler oluyor vucutta ama kan testi veriyorsaniz oyle sorun varsa doktorunuz soylerdi