eglhnztrk benim gebeliğim 33+2 benim ki tamamen merak aceba kacincı haftada sezeryan için gün veriyorlar diye kaçıncı haftada alabilirim diye düsünüp sordum. Ki sağlık sorunum olmasa inan bana normal yada sezeryan hic fark etmez ikisindede anne oluyorsun , ikisinde de bebeğine kavusmak icin bir yola giriyorsun. Sezeryana karsı olanlara gelecek olursam sayet .( olur ya kimi korkar , kiminin rahatsızligi vardır , kimide o acıyı cekmek istemez , kimi benim keyfim öyle ister der ) Sonucu sebebi ne olursa olsun normal doğum yapanada sezeryan olanada saygım sonsuz . Bir can taşıyorum / taşıyoruz onemli olan sağlığımız ..