Merve6475 Kızlar 14+4 ikizlere hamileyim 14 haftaya kadar folik asit içtim günde 2 kere mi içmek gerekiyordu ikiz diye siz öyle mi ictiniz? Bana diyen olmadı hic çok kısa süre 2 tane içtim suan decavit kullanıyorum onu da mı 2 kere icicem?
E-Li-f Merve6475 ben de ikiz bekliyorum, bir tane içiyorum iki ilaçtan da , iki tane içmemiz gerekseydi doktorlar muhakkak söylerdi :)
Merve6475 Ozgee11 ikiz diye iki tane içmelisin diye duydum doktor gerek yok istersen içersin demisti şimdi decavite basladım onu da 2 tane içiceksem ona bari öyle başlayayım ya
Zeyk Merve6475 öyle birşey olsa doktorun sana bu şekilde bilgi verirdi zaten ilk defa böyle birşey duydum. 🙊👀