Busrakorkmaz1616 21.Haftaya girenler 💕 Hareketlerı sıksık hissedıyormusunuz yoksa aralıklımı ben anlamıyorum bazen cok hıssedıyorum bazen hıc hısssetmıyor gibiyim yasayan varmı👶🏻
dfnomr Busrakorkmaz1616 yarin tam 21 haftalik olacagiz ben 18 de hissetmeye basladim ondan beridir her gun hissediyordum onceden sadece sirt ustu yatinca hissediyordum su an saga sola yattigimda oturdugumda ayakteyken hissedebiliyorum surekli hareket halinde degil tabiki iki uc saatte bir oynuyor gunduzleri okuldayim aksamustu eve geliyorum yatana kadar hissediyorum hareketlerini cogu zaman :)
Bayaz1995 Busrakorkmaz1616 Yarın 21hafta olucam,hareketlerini hiss etmeye 19sonu 20haftada başladım🤭sakin durunca hiss ediyorum