Kızlar ben 6 +6 haftalık hamileyim hamile olmadan önceden beri kan şekeri düşmesi rahatsızlığım var iki gündür tekrar etti bayılacak gibiyim ilçede olduğumuz için hastaneye de gidemiyorum ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim tatlım şeyler yiyorum ama bi kaç saat sonra tekrar ediyor